De Branding sluit schooljaar af met Drive-inUitgegeven op 06-07-2020 om 14:04 |
link |
bewaar |
printDEN OEVER - Waar normaliter een schooljaar wordt afgesloten met een eindmusical in het Vikingschip, zocht Daltonschool de Branding dit jaar een alternatief. Natuurlijk bracht de Corona-crisis genoeg uitdagingen met zich mee. Zo ook, hoe gaan we dit jaar een leuke afsluiting organiseren? Gelukkig zijn de kinderen op de Branding gewend om mee te denken en zeer innovatief. Zo ontstond het idee van een Drive-in optreden.
Dat kon georganiseerd worden. Met pallets werd een podium gebouwd, aankondigingen via briefjes in de buurt en een hapje en een drankje werden allemaal door de leerlingen zelf geregeld. En geheel Corona-proof, alle ouders en andere genodigden konden veilig in de auto blijven zitten.
Optredens van groep 1 tot met 3 met een zomerlied, groep 4 tot en met 7 met een afscheidslied voor groep 8 en door groep 8 uitgespeelde sketches werden een groot succes. Met luid applaus toe!