Rabobank zet klanten in de schijnwerpersUitgegeven op 23-01-2015 om 15:13 |
link |
bewaar |
print - Rabobank deelt ruim 80 lokale verhalen op 7.000 plekken in Nederland -
HOLLANDS KROON - De Rabobank werkt met klanten en organisaties aan versterking van vitaliteit van de werk- en leefomgeving. De komende week zijn ruim 80 voorbeelden uit de praktijk van alledag in heel Nederland te zien op straat. Deze 7.000 posters maken deel uit van de Rabobankcampagne ‘Een aandeel in elkaar’. Onder andere via abri-posters maken klanten en organisaties zichtbaar hoe de Rabobank bijdraagt aan hun persoonlijke of zakelijke situatie. Rabobank Kop van Noord-Holland zet de gebroeders Rotgans uit Hippolytushoef, de Cultuurschuur in Wieringerwerf en Superrr ‘t Veld deze week in de schijnwerpers.
Lokaal herkenbaar
In de campagne zijn de verhalen van klanten in hun eigen omgeving de basis. Mensen ‘vertellen’ onder andere via de abri hoe zij in hun regio, dorp of stad sterker kunnen worden en hoe de Rabobank dat mede mogelijk maakt. Dat varieert van het ondersteunen van een cultuurcentrum, het sponsoren van de hockeyclub, de lease van zonnepanelen, senioren-bankservice, een startersfonds, een bibliobus, financiële educatie voor scholieren en iPad-lessen voor ouderen. De ruim 80 verschillende ‘aandeel in elkaar’ verhalen laten zien dat de Rabobank met haar netwerk van lokale banken sterk geworteld is in de samenleving. De abri’s in Groningen vertellen een ander verhaal dan de abri’s in Den Helder, zoals de klant op de abri’s in Heusden een andere is dan de klanten op de abri’s in Schagen en Wieringerwerf.
Cultuurschuur Wieringerwerf
Lokale verhalen uit Den Helder, Schagen, Hollands Kroon en Texel
Elke lokale bank heeft zijn eigen ‘aandeel in elkaar’ verhalen gekozen. In de campagne van Rabobank Kop van Noord-Holland staan in totaal elf klantverhalen centraal. Zo worden ook de verhalen van paardensportvereniging Bucephalus, de bibliobus van Kopgroep Bibliotheken, HSC Hermes, TexelPoints, Oly Advies, de Hortimotion robot, JCI ’t Nieuwe Diep en Kooypunt Catering en Noorderkwartier verteld. Alle verhalen zijn te lezen op de website van Rabobank Kop van Noord-Holland
www.rabobank.nl/kvnh.
Koecomfort bij de gebroeders Rotgans in Hippolytushoef
Lokale betekenis tonen
Het is voor de eerste keer dat de Rabobank kiest voor een combinatie van landelijke zichtbaarheid en specifieke, lokale invulling van abri’s. Het is een aanpak die past bij de coöperatieve bank. De lokale Rabobanken zijn van betekenis voor de lokale economie en samenleving. Door de schijnwerpers te zetten op die optelsom, laat de bank zien waarin ze onderscheidend is.
Superr 't Veld